Általános információk
Nem sikerült a SimplePay bankkártyás fizetés, mi a teendőm?
Rendelésed valószínűleg beérkezett hozzánk, és rendszerünk foglalja is Neked a megrendelt termékeket, így nem szükséges új rendelést leadnod. Lehetőséged van választani banki utalás és utánvét között. Bármilyen kérdés esetén keress minket bátran! Munkatársunk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot.
Mennyi idő alatt ér ide a csomagom?
GLS házhozszállítás esetén a várható kézbesítési idő 2-3 munkanap, Packeta csomagküldővel 2-5 munkanap. Amennyiben valami miatt késés várható, telefonon vagy e-mailben mindenképpen értesítünk!
Tudok fizetni a futárnál?
Igen, a GLS futárnál utánvétes fizetéskor készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Az utánvét díja 400 Ft.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, beérkezett hozzátok a rendelésem?
Ezekben az esetekben kérünk, hogy először ellenőrizd a SPAM mappádat, ha pedig oda sem érkezett meg levelünk, keress minket bizalommal telefonon, e-mailben, és mi utánajárunk. Elérhetőségeinket a Kapcsolat menüpontban találod.
Banki utalással adtam le a rendelésem, de nem találom a bankszámlaszámot.
Rendszerünk a rendelés pillanatában küld Neked egy proforma számlát, melyen rajta vannak az utaláshoz szükséges adatok. Ha nem kaptál ilyen mailt, keress minket bizalommal telefonon, mailben.
Az utaláshoz szükséges információk:
Manubaba Kft.
Számlavezető bank: CIB bank
Számlaszám: 10700608-73363671-51100005
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefonszám: +36 70 381 5882 (Munkanapokon 9 és 16 óra között hívható)
e-mail cím: hello@manubaba.hu
Mennyibe kerül a szállítási költség?
MPL és GLS csomagpontra, automatába küldés: 990 Ft (9.990 Ft felett INGYENES)
GLS házhozszállítás: 1690 Ft (16.990 Ft felett INGYENES)
Expressz szállítás: 1990 Ft
Tudom módosítani a rendelésemet?
Amennyiben még nem adtuk fel csomagodat, természetesen igen! Ez esetben keress minket bizalommal mihamarabb mailben, vagy telefonon.
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefonszám: +36 70 381 5882 (Munkanapokon 9 és 15 óra között hívható)
e-mail cím: hello@manubaba.hu
Mikor és hol vehetem át a személyes rendelésemet?
DUNA ház Boráros tér - Ilogistic átvételi pontunkban 12 óráig leadott rendelésed átvehet már AZNAP 16 órától!
Díja: 1990 Ft
Cím: Budapest, Boráros tér 7, 1095 - Ilogistic átvevő pont
Nyitvatartás
Hétfőtől péntekig: 10:00-19:00
Szombat: 10:00-17:00
Vasárnap: Zárva
Mi a teendő, ha törölni szeretném a rendelést?
Személyes megrendelésemet nem tudom 5 napon belül átvenni, de mindenképp szeretném megkapni.
Ez esetben írj nekünk mailt a hello@manubaba.hu címre, amiben jelzed az átvétel várható időpontját. Mi természetesen ennek tudatában megőrizzük csomagodat.
Csere, visszaküldés
Visszaküldhetem a terméket, mert nem nyerte el a tetszésem?
Természetesen igen. A webshopon leadott rendelések esetében 14 napig van lehetőséged elállni a vásárlástól. A visszaküldés és annak költsége Téged terhel.
Visszaküldési cím:
Manubaba Kft
7624 Pécs
Jurisics Miklós u 17 (Tortaműhely mellett)
Pénzvisszatérítés elállás esetén
A visszaküldött terméket megnézzük, és amennyiben nem sérült, nem használt, visszaküldjük az árát. Amennyiben bankkártyával fizettél, az összeget a vásárlásnál használt bankkártyára került visszatérítésre. Amennyiben utánvéttel fizettél, kérjük, írd meg nekünk a hello@manubaba.hu címre, a bankszámlaszámot, melyre a visszatérítést elindíthatjuk.
Sajnos a rendelt cipő mérete nem megfelelő, ki tudom cserélni?
Igen! Igényeld cserefutár szolgáltatásunkat:
Amennyiben nem lett jó a cipő mérete, igényeld ügyfélszolgálatunkon a CSERE szolgáltatásunkat, melynek keretén belül 1990 Ft-ért a futár házhozszállítja a cserecipőt és egyúttal el is hozza a visszaküldeni kívánt terméket!
(Az ajánlat csak lakásban próbált cipőre érvényes!)
Kérjük,írd meg a hello@manubaba.hu-ra a rendelésed sorszámát, a neved, valamint, hogy mely csereterméket választanál helyette. Kérjük, hogy cipő esetén a méretét is tüntesd fel!
Hibás a termék, amit kaptam. Mi a teendőm?
Kérlek ebben az esetben mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot mailben (hello@manubaba.hu.) A problémáról mindenképpen csatolj a leveledhez képeket, valamint írd bele a rendelésed számát is. Az egyeztetést követően a lehető leggyorsabban igyekszünk cserecsomagot küldeni. A hibát bejelentheted az alábbi űrlapon keresztül is: https://manubaba.hu/garancialis-problema-bejelento-urlap/
Kimaradt valami a csomagból, vagy nem rendelt terméket kaptam
Kérlek ebben az esetben mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot mailben (hello@manubaba.hu.), hogy a lehető leggyorsabban orvosolni tudjuk a problémát!
Ajándékutalvány
Ajándékutalványt szeretnék vásárolni, van rá lehetőség?
Az ajándékutalvány nagyon jó ajándékötlet, hiszen az ajándékozott azt válaszhat, amit szeretne és amire szüksége van :)
A webshopon 20.000 Ft, 15.000 Ft, és 10.000 Ft-os címletű ajándékutalványt vásárolhatsz, melyet a sikeres fizetés után kiküldünk a megadott e-mail címre.
Ajándékutalványt szeretnék küldeni valakinek. Ki tudom nyomtatni?
Természetesen igen! Az utalványt, nyomtatható PDF formában fogod megkapni.
Amennyiben bármilyen további kérdésed maradt, keresd bizalommal a Manubaba ügyfélszolgálatát, ahol szívesen segítünk.
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
e-mail cím: hello@manubaba.hu